網頁

2011年6月1日 星期三

2011馬來西亞沙巴之旅(7) --- KK (26/4/2011)



要離開靚靚酒店



海邊木雕

到了旅程最後一日,在酒店食完自助早餐後,十時便坐package的旅遊巴到機場。



機場的哈哈笑dolnut

在機場的最後節目就是買手信,我們當然沒有錯過美味的雪條,買了兩大盒,至於急凍海鮮我們就沒有買,還是留待下次再到沙巴時實地品嘗。

飛機準時在十一時半起飛,下午二時半回到香港,結束這次沙巴之旅。


5 則留言:

  1. 你去呢幾日都好好天藍天白雲 想問下酒店有無shutte bus出市中心, 要唔要收費?係沙巴搭的士貴唔貴呀?join local tour係唔係酒店有架?真係唔好意思咁多嘢問  因為我想去一個陽光海灘嘅trip, 不過泰國已經去過好多次啦, 所以今次想揀d未去過嘅地方
    [版主回覆06/04/2011 00:02:00]我的酒店並沒有shuttle到市中心,不過坐的士都很方便,價錢大約HKD40。

    回覆刪除
  2. 真是一個令人身心舒暢的旅程呀!

    回覆刪除
  3. 寧靜又可愛的沙灘.

    回覆刪除