網頁

2008年4月13日 星期日

2005希臘之旅 (5) – 21/10/05 (Athens, Greece)



Acropolis俯瞰的Athens市景



巴特龍神殿旁的「美女石柱」殿

晚上在酒店房間外望,發覺可以見到一點點Athens的地標——巴特龍神殿,有點喜出望外。早上在酒店吃自助早餐,又是吃得飽飽,可以省回一頓午飯。跟著便向Roman Agora出發,不過我們並沒有付款入內參觀,因為似乎只有一大堆亂石,最突出的八角大柱Tower of the Winds在入口都可以見到。之後我們便走上山上的Acropolis,重遊巴特龍神殿,雖然再次到訪,仍然再次驚嘆它的宏偉,是Athens一定要去的景點。



不是巴特龍神殿而是保存完好的Temple of Hephastus



Stoa of Attalus Museum

Acropolis山上看了一陣Athens市內的景色後,便落山到保存完好的Temple of Hephastus參觀,然後看旁邊的Stoa of Attalus Museum,最後還去了Donysus Theatre遺跡,才坐二個小時巴士到Sounio。



黃昏下的Templeof Poisedon



太陽下山了

這裡是Athens附近看日落的最住地點,我們在Temple of Poisedon的巨柱遺跡下欣賞美麗的日落,惟實很浪漫。雖然用了來回三小時多的交通時間,都是值得的。從Sounio坐巴士回Athens市中心已是八時半,匆匆的買了外賣gyros做晚餐才回酒店。





12 則留言:

  1. 係Athen睇日落好似好舒服咁喎。加多杯香檳就正啦

    回覆刪除
  2. 係Athens睇日落? 想起都覺開心浪漫!

    回覆刪除
  3. 日落......雅典娜......太美!

    回覆刪除
  4. 雅典日落, 好浪漫啊

    回覆刪除
  5. 建築好宏偉!

    回覆刪除
  6. 巴特龍神殿旁的「美女石柱」用個頭頂住個屋頂好特別呢! 

    回覆刪除
  7. 兩千多年前的巴特農神殿, 建築真是令人驚歎!

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意呢度~

    回覆刪除
  9. 我都好想去 Temple of Poisedon, 有的士司機同我講要半日. 時間有限, 我地無去到. 不過見到你d相真係好浪漫好靚呀!

    回覆刪除
  10. 我十分喜歡這裡呢!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  11. 希臘日落幾時都係咁浪漫。

    回覆刪除