網頁

2008年3月24日 星期一

2005希臘之旅 (1)– 17/10/05 (Chania, Crete)



Chania威尼斯舊港口



舊城入口的噴泉

一直都對希臘的第一大島Crete很有興趣,在2005年時由希臘的Rhodes坐飛機抵達Crete的首府Iraklion,匆匆的用上半天的時間參觀Knossos古跡,便坐二個多小時左右的巴士,到違Crete東岸的渡假城市Chania。巴士在下午五時到步後,我們便在巴士總站附近找到酒店,然後便往海邊的舊城參觀。Chania在古時曾經被威尼斯所統治過,因此古城內到處都是威尼斯式的建築。逛了一陣舊城的紀念品店後巳經入黑了,便到滿佈餐廳的海傍食海鮮大餐,以償我們今次行程吃希臘海鮮的心願,我們吃了魷魚、芝士茄子moussaka及一款mixed appertizer,不過味道只是一般,反而餐廳內播放的希臘音樂旋律輕快,合上眼睛後,令我們立刻感受到希臘的藍天碧海,非常舒服,最後我們臨離開Chania時,還買了一張當地的CD做手信。

14 則留言:

  1. 我也很想要重遊希臘!!!

    回覆刪除
  2. 在大島,我們行了半日山...
    [版主回覆03/25/2008 15:02:00]是否行了Samaria gorge?

    回覆刪除
  3. 對呀~ 不過已經是很久之前的事了!那次幾乎把整個行程的錢都留在船上,幸好找回....

    回覆刪除
  4. 希臘真係好正呀!!

    回覆刪除
  5. 冇去過,呢度都幾靚喎!

    回覆刪除
  6. 我去咗兩次希臘, 但係我都冇去 Crete 呀!!!!
    真可惜呢!!

    回覆刪除
  7. 無去過添,不過又真係幾靚!

    回覆刪除
  8. 我都冇去過希臘, 好嚮往!

    回覆刪除
  9. 好想去下這裡。

    回覆刪除
  10. 希臘,好有渡假feel呀!

    回覆刪除
  11. 見到greece即刻又想去渡假

    回覆刪除
  12. 喜歡希臘的藍天碧海!

    回覆刪除
  13. 改為播首希臘音樂好喎!:)

    回覆刪除